9-10 червня • арт-завод «Платформа», вул. Біломорська, 1
У Києві пройде дводенна конференція з відеомаркетингу для бізнесу. Чим вона корисна для маркетологів і підприємців?
Інтернет вже захопив світ. А як ви дивитеся на захоплення інтернету? Спікери міжнародної конференції «ВідеоЖара для брендів» готові поділитися секретними прийомами успішного «відео-захоплення». І розповісти все (і навіть трохи більше) про просування свого бренду або бізнесу за допомогою онлайн-відео на найкрутіших платформах в інтернеті.
Яким буде майбутнє відеоконтенту? Яку роль сьогодні відіграє онлайн-відео в маркетинговій стратегії компанії? Які підходи працюють у відеомаркетингу на YouTube, Facebook і інших платформах і чому? Як створювати ефективні проекти з блогерами? Як створити мега-успішний YouTube-канал? Чим в просуванні вам допоможуть блогери? Який контент потрібно знімати, щоб розкрутити канал? (Спойлер - корисний). Протягом двох днів понад 20 спікерів конференції відповідатимуть на ці та багато інших питань. А ми поки що відповімо на найчастіші запитання про «ВідеоЖаре для брендів 2018».
Як все буде відбуватися?
Конференція пройде в рамках фестивалю відеокультури, блогерів і фанів ВідеоЖара- 2018. На який, до речі, ви зможете відправити своїх дітей або друзів, поки будете слухати корисний контент (в подарунок до квитка на конференцію ви отримуєте два квитки на фестиваль як подарунок).
Програма розпланована на два дні. У перший день у форматі конференції перед учасниками виступлять 12 крутих спікерів і відбудуться дві панельні дискусії за участю відеоблогерів, бізнес-блогерів і брендів. У другий день пройдуть цілих чотири семінари по роботі з онлайн відео від AIR Academy, NetPeak, LVL80 і Media Resources Management. На третій день ви прокинетеся новою людиною ☺.
Хто виступить?
Най-най в своїй справі. Серед спікерів — менеджери найбільших міжнародних компаній (YouTube, Google, Tubular Labs, Toonbox Studio), креативщики, які розробляють стратегії відео-просування і знімають контент для найбільших українських і міжнародних компаній (регіональний виконавчий креативний директор BBDO Worldwide, BBDO Україна & Центральна Азія Анже Йереб, креативний директор агентства Players (Росія) Василь Ящук, власник незалежної креативної компанії Fedoriv Андрій Федорів). А ще представники AIR (медіамережа, яка допомагає розвивати YouTube-канали блогерам і брендам), - директор AIR Brands, агентства по роботі з блогерського контентом і просування брендів на YouTube, Віра Сливінська і CEO AIR Микола Рогінец - які, в принципі, знають про відео і YouTube все.
І ще трохи імен. У панельній дискусії бізнес-блогерів «YouTube по-дорослому» візьмуть участь автор YouTube-каналу FEDORIV VLOG Андрій Федорів, автор YouTube-каналу «Банкір, що біжить» Андрій Оністрат, автор і ведучий YouTube-каналу Young Business Club Андрій Остапчук, головний редактор YouTube-каналу FranchTV Роман Кирилович.
Про що говоритимуть?
Про корисне, звичайно ж. Вам розкажуть про останні тренди в YouTube, Facebook і Instagram. Пояснять роль онлайн-відео в маркетинговій стратегії компанії. На прикладах конкретних кейсів розкажуть, як просувати бренд за допомогою блогерів. А бренди з крутими і розкрученими YouTube-каналами повідають, як вони цього добилися. Плюс в програмі доповідь про можливості для брендів у сфері кіберспорту, що стрімко розвивається, і панельні дискусії з блогерами та брендами.
Де і коли?
9-10 червня на арт-заводі «Платформа» (вул. Біломорська, 1)
AIR — медіакомпанія, що спеціалізується на відеоблогінгу і онлайн відео, сертифікований партнер YouTube, заснована в 2010-му році. До складу компанії входять декілька підрозділів: