Запрошення на фестиваль духовної музики «Введенські піснеспіви»

VIII-й Всеукраїнський фестиваль духовної музики «Введенські піснеспіви» проводиться 03-04 грудня 2016 на честь свята Введення в храм Пресвятої Богородиці з метою відродження духовності українського народу, збереження музичних традицій та подальшого розвитку пісенно-хорової та хореографічної спадщини, популяризації здобутків скарбниці світової сучасної православної хорової музики.

Засновник та організатор  фестивалю: Культурно-оздоровчий центр “Цитадель”.

Фестиваль проходить за підтримки:

  • Відділу культури та спорту виконкому  Бучанської міської ради.
  • Духовного православного центру « Агнець», м. Буча.
  • Храму  святого апостола  Андрія Первозванного , м. Буча
  • Міжнародної громадської організації «Федерація жінок за мир у всьому світі».
  • Екологічного підприємства «Рада».
  • Ірпінської міської ради.  
  • ТОВ «Видавничий дім «Справи сімейні»
  • Всеукраїнської газети « Порадниця».

Завдання фестивалю.

  • Залучення широкої громадськості до вітчизняної та світової духовної музики.
  • Виявлення та підтримка творчих колективів України.
  • Формування художніх смаків.
  • Взаємозбагачення творчих шкіл та обмін досвідом.
  • Збагачення репертуару хорових колективів високохудожніми творами.
  • Популяризація духовної музики українських композиторів.
  • Презентація Приірпіння , як культурного центру передмістя Києва.

До участі у фестивалі запрошуються хорові капели, академічні, камерні, церковні, народні хори, вокальні ансамблі, солісти-вокалісти та хореографічні колективи з усіх областей України, міста Києва незалежно від їх галузевого підпорядкування і без вікових обмежень.

Фестиваль проводиться у категоріях А (дорослі), В (студенти, молодь), С (діти), D (ветерани) за номінаціями:               

  • Капели.
  • Церковні хори
  • Хорові колективи.
  • Вокальні ансамблі.
  • Читці - декламатори
  • Солісти-вокалісти.
  • Хореографічні колективи.
  • Народні музичні гурти.

Вимоги до програм.

Програму фестивалю складають твори духовного спрямування. Обов’язковими є твори українських композиторів: для капел та хорових колективів – щонайменше два, для вокальних ансамблів і солістів – один.  Для хореографічних колективів постановка номерів за творами сучасної православної хорової музики, композицій до Різдвяних свят та Коляди.

До виступів самодіяльних заслужених колективів України, аматорських народних та зразкових хорових, музичних танцювальних та інших мистецьких формувань ставляться підвищенні вимоги,  як до колективів, що є вищою формою  розвитку художньої самодіяльності і взірцем творчої, концертної та учбово-виховної роботи.

Тривалість виступу хорових колективів – до 20 хв., вокальних ансамблів та хореографічних колективів – до 15 хв., солістів – до 8 хв.

Вокальні ансамблі, солісти-вокалісти та хореографічні колективи можуть використовувати якісні фонограми  “мінус”. ( для прослуховування та виступу у концертній залі).

Журі фестивалю.

Склад  журі  фестивалю   формується оргкомітетом. До його складу входять:

Заслужені діячі культури і мистецтв України, провідні  викладачі вищих та середніх спеціальних навчальних закладів, Народні артисти України.

Журі фестивалю має право:

  • Присуджувати гран-прі фестивалю;
  • Присуджувати звання  «лауреат» або «дипломант» 1, 2, 3 ступеня;
  • Нагороджувати одним званням кількох учасників (в разі великої кількості учасників у відповідній номінації та віковій категорії);
  • Присуджувати спеціальну номінацію (спеціальне звання), в тому числі кращим   керівникам;
  • Зупиняти виступ в разі перевищення встановленого часу виступу або при виявленні інших порушень правил конкурсу.
  • Підсумки підраховують по 10 бальній системі.     
  • Рішення Журі є остаточним і обговоренню не підлягає.

Критерії оцінювання фестивалю .

По кожній номінації фестивалю  журі приймає рішення шляхом обміну думками та голосуванням. Рішення журі оголошується в день проведення Гала-концерту і перегляду не підлягає.

Учасникам фестивалю, що зайняли призові місця в кожній номінації, присуджується звання Лауреат Всеукраїнського  фестивалю духовної музики “ВВЕДЕНСЬКІ ПІСНЕСПІВИ” із врученням дипломів Гран – прі, 1, 2, 3 ступеня  та сувенірної продукції. 

Нагороди.

Найкращий учасник фестивалю отримує  Диплом ГРАН-ПРІ фестивалю духовної музики “ВВЕДЕНСЬКІ ПІСНЕСПІВИ” та подарунки від спонсорів  .

Дипломом Лауреата I, II та III премії  нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії,   та  отримують   кубок або статуетку  ,сувеніри або подарунки від спонсорів.

Викладачі,  керівники та спонсори  отримують почесні дипломи-подяки.

Спеціальні премії.

Спеціальні премії від партнерів, благодійників, меценатів, з якими співпрацює фестиваль,   а також від членів  журі передбачаються для будь-кого із конкурсантів - учасників за рішенням журі та організаторів.

У дні проведення фестивалю діятиме містечко майстрів та виставка - продаж творів декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва,  Організатор -  Геворкян Надія Петрівна, тел. 067 147 2746

Запрошуться до участі у роботі виставки народні майстри та творчі колективи за попередніми заявками. Передбачені листи – подяки майстрам. 

Виступи учасників оцінюються за такими критеріями:

  • художній рівень репертуару;
  • стилістичне розмаїття програми;
  • оригінальність інтерпретації;
  • майстерність виконання: виразність, емоційність, драматургія, чистота інтонування, чіткість дикції, ансамбль, динамічні відтінки;
  • сценічна культура, вбрання.
  • Кращі колективи і окремі виконавці з числа переможців фестивалю рекомендуються для участі у заключному концерті.

Колективи, які   зайняли нагороду Гран–Прі на минулому фестивалі, протягом трьох років приймають участь, як гості фестивалю.

Нагородження проходить за номінаціями:

Кращі церковні хорові колективи:

  • церковні – приходські;
  • духовних закладів( із семінарій, регентських шкіл);
  • дитячі ( із недільних шкіл).

Кращі світські хорові, хореографічні та музичні колективи:

  • аматорські ( із закладів культури, загальноосвітніх середніх та вищих учбових закладів);
  • світські ( із музичних училищ та консерваторій);
  •  дитячі (із загальних , музичних шкіл та закладів культури).

Кращі регенти церковних хорових колективів.

Кращі керівники світських, хорових, хореографічних та музичних  колективів.

Кращі солісти світських та церковних колективів.

Дипломом Гран-прі нагороджується  два найкращих учасники фестивалю (дві виконавські  одиниці) незалежно від номінації у категоріях «Діти» та «Дорослі».

Дипломами лауреатів І, ІІ, ІІІ ступенів нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії.

Журі має право визначати кількість нагороджених, не присуджувати Гран-прі,  диплом І, ІІ, ІІІ ступеня.

Оргкомітет, журі, спонсори, громадські та інші організації мають право встановлювати спеціальні призи та премії учасникам фестивалю. Всі нагороди погоджуються з журі та засновниками.

Організація фестивалю.

З метою підготовки та проведення фестивалю створюється Організаційний комітет (оргкомітет), який приймає заявки на участь у фестивалі, забезпечує умови для концертних виступів, залучає представників засобів масової інформації.

Оргкомітет фестивалю залишає за собою право без оплати учасникам використовувати надані аудіо   та відеоматеріали у рекламних кампаніях фестивалю, в його ході здійснювати фотографування, аудіо та відеозаписи і в подальшому розміщувати їх у засобах масової інформації.   

Кращі колективи і окремі виконавці з числа переможців фестивалю рекомендуються для участі у заключному концерті.

Засновник протягом двох днів безкоштовно забезпечує  усіх учасників та гостей фестивалю кавою – брейк.(чай , пиріжки, бутерброди).

Фестиваль  не є комерційним заходом.

Витрати організації фестивалю здійснюються за рахунок  благодійних,спонсорських внесків, добровільних пожертвувань організацій та приватних осіб.

Для покриття витрат, пов’язаних з організацією проведення  фестивалю кожен учасник або колектив робить організаційний внесок:

  • 300,00 грн.           солісти-вокалісти в одній номінації;
  • 600,00 грн.            дуети в одній номінації;
  • 900.00 грн.            тріо в одній номінації;
  • 1500,00 грн.            колективи до 10 осіб в одній номінації;
  • 2000,00 грн.            колективи, що налічують 10 і більше осіб в одній номінації.

Пільги на організаційний внесок:

Правом участі без оплати у фестивалі користуються діти, позбавлені соціального захисту (діти-сироти, діти  позбавлені батьківського піклування, вихованці дитячих будинків і шкіл – інтернатів , учасники з обмеженими можливостями).

Кошти слід перерахувати до 01 грудня 2016р. на рахунок:

ТОВ КОЦ “Цитадель” р/р 26006053142056 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”,  МФО 321842,

Код ЗКПО 32700046, Платник податку на прибуток на загальних умовах.

Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена  у день проведення фестивалю – конкурсу.

Оргкомітет використовує кошти на:

  • призовий та нагородний  фонд фестивалю;
  • послуги  з технічного забезпечення фестивальних заходів , оренду сценічного обладнання,  дизайн   сцени в концертному залі;
  • оплату творчої  роботи журі, ведучих , обслуговуючого персоналу , режисерсько – постановочної групи, оргкомітету, світло та звукотехніків;
  • виготовлення фестивальної символіки та сувенірної продукції для почесних гостей, спонсорів та переможців фестивалю;
  • рамки, друкування афіш, дипломів, запрошень, листівок, буклетів, пакетів, біл-бордів та інше,  обслуговування веб  - сайту,оплата бухгалтера, гонорари запрошеним професійним артистам;
  • організація «Coffee break» для всіх учасників впродовж основних фестивальних днів;
  • видатки  на  канцелярські товари,  видатки на  роботу оргтехніки  , телефонні розмови ;
  • оплату  інтернету, витрати на господарські потреби  і  непередбачені  витрати  ;                                                  
  • харчування та проживання  членів журі, гостей, обслуговуючого  персоналу, акредитованих журналістів, придбання квітів (журі, гості, гала – концерт);
  • оренда та заправка автотранспорту для перевезення членів журі , оргкомітету,замовлення та  доставку нагородної продукції;
  • оплату праці професійного фотографа,ведучих;
  • оренда приміщень.

Оргкомітет займається організацією зустрічі, розселенням та харчуванням учасників за попередніми заявками. Всі витрати за проїзд, проживання та харчування учасників фестивалю-конкурсу, викладачів, керівників колективів, концертмейстерів і батьків здійснюють за рахунок направляючої сторони  .

Оргкомітет може забезпечити проживання у 2,3-х місних номерах зі зручностями та двухразове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку 350,00 грн. за одну особу на добу або  4 -х місне розміщення зі зручностями на коридорі та двухразове харчування із розрахунку 250,00 грн, за одну особу на добу , транспортом , екскурсійними програмами за додаткову плату та згідно попередньої заявки.

Порядок подання заявок на участь у фестивалі. ( Додаток №1,2,3,4)

Анкети-заявки , списки учасників колективу ( окремих виконавців) та перелік музичних творів, композицій, танців , та сольних номерів на участь у фестивалі (зразки додаються) необхідно подати оргкомітету до 01 грудня   2016 р.

Дата поштового надходження визначається за штемпелем місця відправлення. Документи, надіслані із запізненням, не розглядаються.

До анкети-заявки додаються художні фото, аудіо  та відео матеріали,  характеристика колективу.

Після реєстрації (заповнення анкети-заявки) на Вашу електронну пошту прийде підтвердження  про отримання заявки.    

Авторські права.

Автор проекту та засновник фестивалю, керуючись діючим законодавством України з охорони авторських прав та інтелектуальної власності, всю друковану продукцію, аудіо, відео, кіно матеріали, які виготовлені в рамках фестивалю, оголошує власністю автора проекту та засновника.

Символ, назва, положення та товарний знак фестивалю є власністю автора проекту та засновника і можуть бути використані іншими сторонами з комерційною та рекламною метою тільки з їх дозволу.

Засновник та Режисер – постановник залишають за собою право:

  • використовувати аудіо, відео матеріали у рекламних компаніях фестивалю;
  • показ вибіркового та заключного етапів фестивалю по телебаченню;
  • запис програм переможців на відео й розповсюдження їх без додаткового гонорару.

Місця проведення фестивалю:

03 грудня 2016 –  Храм  святого апостола  Андрія Первозванного , м. Буча, бульвар Б. Хмельницького,7-в.

Їхати електропотягом з м. Києва  до залізничного вокзалу м. Буча, далі  пішки  до  вулиці  бульвар Б. Хмельницького,7-в, або маршрутним таксі № 423,424 від метро « Святошин» (зупинка навпроти прохідної авіаційного заводу “Авіант”, пр. Перемоги 100/1) до зупинки   «вул.  Богдана Хмельницького».      

грудня 2016р. – Центральний  Будинок культури   м. Ірпінь, вул. Соборна,183

Їхати   електропотягом з  м. Києва     до залізничного вокзалу м. Ірпінь, далі маршрутним таксі № 3 та №11 до Будинку культури  вул. Соборна,183 , зупинка БКЗ  , або від станції метро “Академмістечко”  маршрутним таксі  №420 до зупинки БКЗ м. Ірпінь, Будинок культури, вул. Соборна,183.

Контакти оргкомітету. 

www.citadel.in.ua    e-mail: 2881307@ukr.net,      4111370@ukr.net

067 319 2245; 050 527 8033 (директор, засновник та організатор фестивалю Лідія  Мельник);

050 189 0692; (044) 222 8397, 097 556 0076 (автор проекту та режисер-постановник фестивалю Ольга Успенська).

Л.І.Мельник, директор фестивалю